Życie Aki-chan to polska wersja komiksu internetowego Aki-chan's Life będącego kontynuacją genialnego evangelionowego fanfica pt. Druga próba. Autorem zarówno fica jak i komiksu jest Jimmy Wolk. Autorem tłumaczenia jest L-Voss.

niedziela, 24 lipca 2011

Nowa strona i Rozdziały 1 i 2 do pobrania (spakowane)

Witam na zastępczej stronie Życia Aki-chan w wersji polskiej! Zobaczymy, jak długo pomysł zamieszczania go w wersji blogowej wypali. Mam nadzieję, że nie wytnie mi takiego numeru jak poprzedni serwer, który zaczął w pewnym momencie odrzucać wszystko, co na niego wrzucałem. >.>

Oto rozdziały numer 1 i 2 do pobrania, spakowane dla wygody. Odcinki rozdziału 3 i wszystkich następnych będą zamieszczane już "normalnie" w kolejnych postach.

Rozdział 1

Rozdział 2

Autorem oryginału jest oczywiście Jimmy Wolk.

1 komentarz:

  1. nie wiem czemu nie działają mi rozdziały , ani 1 ani 2 , a bardzo chciałem je przeczytać i nie moge ich nigdzie indziej znaleźć .

    OdpowiedzUsuń